5.0
gebaseerd op 35 reviews

Je bent een topper!

Simone - meer dan 2 jaar geleden

De afspraak bij Tamara was GEWELDIG. Het cuppen is een echte beleving en je voelt direct resultaat. Ik heb deze beleving kado gehad van mijn kinderen (via een mooie kadobon) en heb intens genoten. Ik ga ZEKER weer een afspraak maken!!

Diane - meer dan 2 jaar geleden

Fijne behandeling, tips meegekregen voor oprekken.

Zeker de moeite waard om nog een keer heen te gaan en een aanrader voor een ieder

Julio - meer dan 2 jaar geleden

Zelf ben ik nogal kritisch, maar ik vond het heerlijk. Ga snel weer een afspraak maken .

Yvonne - meer dan 2 jaar geleden

Wat een warm welkom!
Mooie rustgevende ruimte.
Aandacht voor jouw lichaam en de plekken die het nodig hebben.
Nu al dankbaar voor mijn behandeling!
Een aanrader voor iedereen die niet alleen voor de buitenkant maar ook voor de binnenkant van zijn lichaam wil zorgen!

Marieke - meer dan 2 jaar geleden